italie tot dusverre - Reisverslag uit Maissana, Italië van bob bosman - WaarBenJij.nu italie tot dusverre - Reisverslag uit Maissana, Italië van bob bosman - WaarBenJij.nu

italie tot dusverre

Door: bob

Blijf op de hoogte en volg bob

11 Mei 2015 | Italië, Maissana

Het is alweer 3 weken geleden dat ik en erroll uit eindhoven zijn vertrokken. Afgelopen week zijn mijn opa en oma en zus paar daagjes langs gekomen. We hebben allerlei leuke stadjes bezocht pisa , sestri levante , portovino, lucca. We hebben niet alleen paar daagjes vrij gehad maar ook informatie opgezocht voor de gasten wat ze kunnen daar allemaal kunnen doen. we hebben daarom ook weer veel informatie opgevangen voor hun website en app in de bouw.

ik ben momenteel bezig met een facebook marketing strategie te schrijven met de website aan te melden bij google voor advertenties erop te verkrijgen. dit is heel erg leuk om te doen.

• 12 Mei 2015 - 19:46

Walther:

Hallo Bob,
    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebt en natuurlijk ook leuk dat je familie is komen kijken hoe jullie het stellen. Laat je horen wanneer de facebookpagina in de lucht is? Ben benieuwd hoe je de marketing hierin vorm geeft.
    Succes en groet ook aan Erroll.