tot dusverre na 6 weken - Reisverslag uit Maissana, Italië van bob bosman - WaarBenJij.nu tot dusverre na 6 weken - Reisverslag uit Maissana, Italië van bob bosman - WaarBenJij.nu

tot dusverre na 6 weken

Blijf op de hoogte en volg bob

30 Mei 2015 | Italië, Maissana

De tijd vliegt voorbij, nog een maand te gaan en dan zit de buitenlandse stage ook alweer op , wat gaat de tijd toch snel. afgelopen 2 weken heb ik me veel bezig gehouden met de website aan te melden bij google adsense om ook advertenties op de website te krijgen. Ook heb ik een leuk project opgepakt om een groot kippenhok te bouwen voor de kippen zodat de gasten ook het nieuwe hok kunnen bekijken wat er heel mooi uitziet. hiervan heb ik ook een deel gefilmd wat ik stuk voor stuk in het filmpje van 3 minuten plak.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Maissana

bob

19 jaar oud. 2e jaars Mbo Helicon Tilburg entrepreneur

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 2488

Voorgaande reizen:

14 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

14 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: