nog 2 weken wat hebben we hier veel meegemaakt - Reisverslag uit Maissana, Italië van bob bosman - WaarBenJij.nu nog 2 weken wat hebben we hier veel meegemaakt - Reisverslag uit Maissana, Italië van bob bosman - WaarBenJij.nu

nog 2 weken wat hebben we hier veel meegemaakt

Door: bob bosman

Blijf op de hoogte en volg bob

14 Juni 2015 | Italië, Maissana

na dit weekend hebben we week 8 er ook weer opzitten. We beginnen aan onze ene laatste week. Wat hebben we veel meegemaakt hier in Italie tot dusverre. School heeft een leuk stuk over me geschreven afgelopen week wat ze op de website hebben gezet. Daar ben ik zeker trots op.

De laatste 2 weekjes is het vooral de puntjes op de i zetten en alles netjes afronden.

Ben bezig om de website deels Engels te vertalen en om betere aanbevolen advertenties op de website te plaatsen.

Door de weeks combineer ik deze opdrachten met opdrachten die buiten gedaan moeten worden zoals zwembad schoonmaken etc.

Ook hebben Erroll en ik afgelopen week een speurtocht gelopen die we verder gaaan uitwerken als er in de zomer vakantie gasten met kinderen zijn , dat hun kinderen ook leuke activiteiten kunnen uitvoeren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Maissana

bob

19 jaar oud. 2e jaars Mbo Helicon Tilburg entrepreneur

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 687
Totaal aantal bezoekers 2485

Voorgaande reizen:

14 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

14 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: